Geoblog.pl    sheriff    Podróże    California 2010    San Francisco z wody - wycieczka statkiem

San Francisco z wody - wycieczka statkiem

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, San Francisco - Alcatraz

Około 14,00 wyruszyliśmy statkiem wycieczkowym, by zobaczyć San Francisco z wody i słynne więzienie Alcatraz. Tuż za nami ruszył spory klucz mew. I tak towarzyszyły nam od wypłynięcia do powrotu. No tak, z wody miasto jeszcze inaczej wygląda, przepłynięcie pod długimi mostami przecinającymi zatokę też robi wrażenie... Wizualnie, przy pozostałych mostach, słynny Golden Gate, nie robi już takiego oszałamiającego wrażenia. Za to wyspa i więzienie na niej budzi w nas dosyć upiorne odczucia.
Nie będę tu za wiele pisał, gdyż zdjęcia chyba opowiedzą za mnie...

Agata R. z IN
Agata R. z IN - 2010-03-19 05:58
Ale piekne zdjecia- Alcatraz zrobilo na mnie wrazenie.

lidia
lidia - 2011-08-15 09:53
Czy możesz podać adres zakupu biletów na tę wycieczkę - planuję już wakacje na przyszły rok, jadę do San Francisco z 12-letnim synem i nie znam miejsc, gdzie można kupić wycieczki jednodniowe do atrakcyjnych miejsc w pobliżu miasta , pozdrawiam